+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Recenzie

Hodnotenie hotela

89%
Veľmi dobré

podľa 310 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavenie

    91%
  • Komfort

    86%
  • Pomer cena/kvalita

    86%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina s malými deťmi
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Marie Kučerová

iná skupina, 2.7.2019

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
0 %
  • Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat . Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje. Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla . A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová

  • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .

  • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ). Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda. A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Hodnota/peniaze
0

Marie Kučerová

starší pár, 30.6.2017

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
0 %
  • Hodnotíme pobyt poněkud opožděně a současně se omlouváme ,že bez známkování , protože známkování a bodování nás provázelo většinu života . Už čtvrtým rokem trávíme týdenní pobyt samoplátců -seniorů v hotelu Anna Marie opakovaně, což je známkou,že se v lázních Bělohrad cítíme dobře - velmi dobře , a to navíc díky služeb vaší Spa (již 5x) . Stávají se pro nás důvěrně známým prostředím a manžel má zde pocit soukromí , jistoty i bezpečí ... Protože jsme z Pardubic , hodnotíme okolní zeleň , lesy ,zdravý vzduch ,i když vzhledem k zdravotním možnostem mého muže , můžeme ,podle možností, využívat jen krátkých procházek (rybník, bažantnice).... Naše kompletní hodnocení letos je následující : Vstupní lékařská prohlídka , zdravotní personál i všechny další služby hodnotíme mimořádně kladně - dokonce nám letos i mimořádně chutnala teplá jídla(u nás jen polopenze), tedy velmi dobře hodnotíme i kuchyni. Máme také vždy štěstí na počasí - letos mimořádně . Odjížděli jsme velmi spokojeni a těšíme se opět na další rok . Zamilovali jsme si je a posíláme to dál . Manželé M.Kučerová a R.Bareš

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Hodnota/peniaze
0

Jaroslava Husáková

jednotlivec, 25.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
10 %
  • V lázních se nám líbilo, všude ochota, až na masérky.

  • Nelíbily se mi služby masérek - konkr. jsem měla klasickou masáž. Jelikož chodím pravidelně v bydlišti na tyto masáže a vím jak by měly vypadat, tato masáž v rozsahu 10 min je k ničemu, ani jsem na poslední nešla, škoda času. Rovněž na mé otázky nereagovaly, jsou zřejmě němé i hluché.

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

bedriska kyovska

jednotlivec, 16.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Anonym

iná skupina, 17.6.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
52 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Komfort
3
Hodnota/peniaze
5

Anonym

starší pár, 1.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
54 %
  • Zpetne hodnotim pobyt kladne, ale zpocatku mi ho zkazil prvni kontakt s personalem a pokojem. Za prve inzerujete hotel Anna Maria a pote telefonicky oznamite ze je jiz obsaseno a nabidnete jiny hotel. Klasicky obchodni trik. Fotky pokoju hotelu Janousek na vasich strankach maji daleko k realite. Ale stale se da rici ze pokoje jakz takz dosahuji kvalit *** hotelu. Inzerujete, ze hotel ma pripojeni k WI-FI, ale uz se clovek nikde nedocte, ze zdarma se muze pripojit pouze v kavarne a to jeste pouze ke svemu laptopu. Sokovala me odpoved na otazku, jak je to s WI-FI pripojenim... Odpoved znela, ze je to placene... uz tato odpoved me dosti znechutila, ale kdyz jsem se zeptal, kolik to bude stat na dva dny, odpoved znela100 korun... neuveritelne tahani dalsich penez z kapes vasich zakazniku.... dalsi sok prisel kdyz si ten internet tedy zaplatil.... po vytisknuti jmena a hesla jsem zjistil, ze tech zminenych 100 korun neni poplatek za dva dny ale pouze za 24 hodin.... a co me nejvice odbouralo, byla odpoved na moje podiveni, ze mi bylo receno ze za dva dny to bude stat 100 korun a ono to je pouze za 24 hodin.... pani recepcni mi drzym a ironickym tonem sdelila, ze 24 je vlastne dneska a zitra tak to jsou dva dny.... SOKUJICI.... zbytek pobytu a sluzeb bych hodnotil velice pozitivne.....

  • Krasna priroda, Hotel Grand a Tree of Life vysoky standard sluzeb...

  • Neuveritelne vysoka cena za internet... kvalita lozniho pradla a rucniku v hotelu Janousek...... Oboji velice tvrde... neskodilo by trochu machadla....

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4

Pavel Kozel

jednotlivec, 12.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Čisté ubytování v renovovaných pokojích pro nenáročné hosty. Příjemný personál.

  • Okna směrovaná do hlučné ulice

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Jana Pajerová

jednotlivec, 10.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Služba- manikura -cena650 Kč. Doba provedení 1/2 hod. Naprosto nespokojená, - bylo mi řečeno, že manikerka má pokyny jak tuto službu provádět a nemůže ji měnit. No hrůza. Vzhledem k tomu, že jsem byla v těchto lázních poprvé nebyla jsem znalá poměrů. Tak se také stalo, že jsem tam někdy byla za blbku, např. při vstupu na masáž, vůbec žádná informace a údiv nad tím, že to nevím. Rovněž v bazenu - bez informaci

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

MARTINA Hříbalová

jednotlivec, 2.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Skvělé jídlo v místní rezervaci. Příjemná koupel.

  • Zařízení pokoje. Zápach zatuchliny v koupelně. Nepříjemné hučení větráku na záchodě. Bez možnosti vypnutí.

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jaroslava Kroupová PhDr.

jednotlivec, 10.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Nejen v hotelu, ale i v lázních pořád přežívá socialismus v poskytování služeb a v chování personálu (samozřejmě existují výjimky). Noční uklízení v hotelu Anna Marie je nepřijatelné a je to výmysl nějakého chorého mozku.

  • Líbilo se mi to, že jsem měla procedury pouze dopoledne a po zbytek dne jsem se mohla věnovat něčemu jinému. Prostředí lázní je příjemné, příjemné je i okolí.

  • Absolutně nepřijatelné je to, že jakási firma uklízí v hotelu v noci. Když sousedí komora uklízeček s pokojem lázeňského hosta a ten je v noci probuzen různými zvuky při otvírání a zavírání dveří, přesouváním nábytku, atd. Nikdy jsem něco podobného v žádném hotelu nezažila !

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Hana Štaimarová

jednotlivec, 20.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • v lázních Bělohrad jsem byla podruhé, ,spokojenost,doporučuji, příjemný personál, kvalitní strava, vstřícná lékařka,

  • zajiištění jednolůžkového pokoje příjemný personál čistota, kvalitní strava vstřícná lékařka vany pro léč.koupele mají dvířka,

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Bobkova Jarmila

jednotlivec, 8.4.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Služby Spa byly velmi dobre a nebýt uvedených nedostatku, tak by maminka byla velmi spokojena.

  • Nelíbilo se nam, ze i kdyz jsme dopředu upozornili na spatnou pohyblivost maminky, byla ubytovana velmi daleko od hlavní budovy a maminka se bez pomoci nemohla dostat ani na procedury ani na jídlo. Co bylo jeste horší, ze v lázních byla epidemie střevní virózy a dva dny z týdenního pobytu ztratily touto virozou a cely pobyt mohly jen jist jen velmi dietne. O viroze museli zaměstnanci vědet protože i ostatní hosté si na virozu ztezovali, nicméně nikdo se tím nezabýval. Oba nedostatky tak velmi zneprijemnily pobyt me mamince a mne to velmi mrzi hlavně proto, ze pro maminku to byl dárek a velmi se na pobyt těšila.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
4
Hodnota/peniaze
5

Marie Horáčková

jednotlivec, 11.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Celkové hodnocení pozitivní, hezké protředí + spa.

  • hezké prostředí kvalitní spa

  • Vybavenost pokoje nedostatek obsluhujícíhi personálu v jídelně/restauraci

Personál
5
Služby
8
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
7

Karel Macháček

jednotlivec, 25.11.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Celkový dojem dobrý.

  • Přesné dodržování začátků procedur.

  • Krátké doby procedur. 15.-20.minutové procedury neodpovídají ceně-drahé!!! Kavárna: úsměvná a hmatatelná nemohoucnost, bavil jsem se

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Marcela Růžičková Ing

jednotlivec, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Zuzana Dobiášová

jednotlivec, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Blažena Dvořáková

jednotlivec, 20.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Miloslav Podlešák

jednotlivec, 16.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
7

Ing. Bedřiška Kyovská

jednotlivec, 6.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • ubytování ok, až na to, že jsme přišly do vymrzlého pokoje, jídlo ok, Silvestrovský večer v Tree of live špatně organizačně zajištěný, bylo málo místa k sezení, od 17hod byl klavírní koncert, konzumaci jsme si do 19hod platily samy. přidávali talíře k večeři do chodby v jídelně málo místa, v Romantice místa ke stání a pár míst k sezení, nebylo to uspořádáno pro starší lidi. Němci měli večer v Grandu, servírovaná večeře, 2 kapely, lepší organizace.

  • viz výše

  • viz výše

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Václav Frajbiš

jednotlivec, 6.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • - domácí příjemné prostředí - služby na dobré úrovní

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
5
Hodnota/peniaze
6