+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Reviews

Hotel ratings

89%
Very good

by 310 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    91%
  • Equipment

    91%
  • Comfort

    86%
  • Value for money

    86%
Show reviews written by:
  • family with young children
Sort by:
Show:

Marie Kučerová

other group, 2.7.2019

Pardubický kraj

  • Overall rating
0 %
  • Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat . Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje. Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla . A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová

  • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .

  • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ). Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda. A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Marie Kučerová

mature couple, 30.6.2017

Pardubický kraj

  • Overall rating
0 %
  • Hodnotíme pobyt poněkud opožděně a současně se omlouváme ,že bez známkování , protože známkování a bodování nás provázelo většinu života . Už čtvrtým rokem trávíme týdenní pobyt samoplátců -seniorů v hotelu Anna Marie opakovaně, což je známkou,že se v lázních Bělohrad cítíme dobře - velmi dobře , a to navíc díky služeb vaší Spa (již 5x) . Stávají se pro nás důvěrně známým prostředím a manžel má zde pocit soukromí , jistoty i bezpečí ... Protože jsme z Pardubic , hodnotíme okolní zeleň , lesy ,zdravý vzduch ,i když vzhledem k zdravotním možnostem mého muže , můžeme ,podle možností, využívat jen krátkých procházek (rybník, bažantnice).... Naše kompletní hodnocení letos je následující : Vstupní lékařská prohlídka , zdravotní personál i všechny další služby hodnotíme mimořádně kladně - dokonce nám letos i mimořádně chutnala teplá jídla(u nás jen polopenze), tedy velmi dobře hodnotíme i kuchyni. Máme také vždy štěstí na počasí - letos mimořádně . Odjížděli jsme velmi spokojeni a těšíme se opět na další rok . Zamilovali jsme si je a posíláme to dál . Manželé M.Kučerová a R.Bareš

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
0
Comfort
0
Value/money
0

Jaroslava Husáková

single traveler, 25.8.2013

Čeština

  • Overall rating
10 %
  • V lázních se nám líbilo, všude ochota, až na masérky.

  • Nelíbily se mi služby masérek - konkr. jsem měla klasickou masáž. Jelikož chodím pravidelně v bydlišti na tyto masáže a vím jak by měly vypadat, tato masáž v rozsahu 10 min je k ničemu, ani jsem na poslední nešla, škoda času. Rovněž na mé otázky nereagovaly, jsou zřejmě němé i hluché.

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

bedriska kyovska

single traveler, 16.10.2014

Čeština

  • Overall rating
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
4
Value/money
4

Anonym

other group, 17.6.2013

Středočeský kraj

  • Overall rating
52 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
3
Value/money
5

Anonym

mature couple, 1.1.2014

Čeština

  • Overall rating
54 %
  • Zpetne hodnotim pobyt kladne, ale zpocatku mi ho zkazil prvni kontakt s personalem a pokojem. Za prve inzerujete hotel Anna Maria a pote telefonicky oznamite ze je jiz obsaseno a nabidnete jiny hotel. Klasicky obchodni trik. Fotky pokoju hotelu Janousek na vasich strankach maji daleko k realite. Ale stale se da rici ze pokoje jakz takz dosahuji kvalit *** hotelu. Inzerujete, ze hotel ma pripojeni k WI-FI, ale uz se clovek nikde nedocte, ze zdarma se muze pripojit pouze v kavarne a to jeste pouze ke svemu laptopu. Sokovala me odpoved na otazku, jak je to s WI-FI pripojenim... Odpoved znela, ze je to placene... uz tato odpoved me dosti znechutila, ale kdyz jsem se zeptal, kolik to bude stat na dva dny, odpoved znela100 korun... neuveritelne tahani dalsich penez z kapes vasich zakazniku.... dalsi sok prisel kdyz si ten internet tedy zaplatil.... po vytisknuti jmena a hesla jsem zjistil, ze tech zminenych 100 korun neni poplatek za dva dny ale pouze za 24 hodin.... a co me nejvice odbouralo, byla odpoved na moje podiveni, ze mi bylo receno ze za dva dny to bude stat 100 korun a ono to je pouze za 24 hodin.... pani recepcni mi drzym a ironickym tonem sdelila, ze 24 je vlastne dneska a zitra tak to jsou dva dny.... SOKUJICI.... zbytek pobytu a sluzeb bych hodnotil velice pozitivne.....

  • Krasna priroda, Hotel Grand a Tree of Life vysoky standard sluzeb...

  • Neuveritelne vysoka cena za internet... kvalita lozniho pradla a rucniku v hotelu Janousek...... Oboji velice tvrde... neskodilo by trochu machadla....

Personnel
6
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
4

Pavel Kozel

single traveler, 12.8.2013

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Čisté ubytování v renovovaných pokojích pro nenáročné hosty. Příjemný personál.

  • Okna směrovaná do hlučné ulice

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
5

Jana Pajerová

single traveler, 10.3.2014

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Služba- manikura -cena650 Kč. Doba provedení 1/2 hod. Naprosto nespokojená, - bylo mi řečeno, že manikerka má pokyny jak tuto službu provádět a nemůže ji měnit. No hrůza. Vzhledem k tomu, že jsem byla v těchto lázních poprvé nebyla jsem znalá poměrů. Tak se také stalo, že jsem tam někdy byla za blbku, např. při vstupu na masáž, vůbec žádná informace a údiv nad tím, že to nevím. Rovněž v bazenu - bez informaci

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

MARTINA Hříbalová

single traveler, 2.3.2014

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Skvělé jídlo v místní rezervaci. Příjemná koupel.

  • Zařízení pokoje. Zápach zatuchliny v koupelně. Nepříjemné hučení větráku na záchodě. Bez možnosti vypnutí.

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Jaroslava Kroupová PhDr.

single traveler, 10.7.2013

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Nejen v hotelu, ale i v lázních pořád přežívá socialismus v poskytování služeb a v chování personálu (samozřejmě existují výjimky). Noční uklízení v hotelu Anna Marie je nepřijatelné a je to výmysl nějakého chorého mozku.

  • Líbilo se mi to, že jsem měla procedury pouze dopoledne a po zbytek dne jsem se mohla věnovat něčemu jinému. Prostředí lázní je příjemné, příjemné je i okolí.

  • Absolutně nepřijatelné je to, že jakási firma uklízí v hotelu v noci. Když sousedí komora uklízeček s pokojem lázeňského hosta a ten je v noci probuzen různými zvuky při otvírání a zavírání dveří, přesouváním nábytku, atd. Nikdy jsem něco podobného v žádném hotelu nezažila !

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Hana Štaimarová

single traveler, 20.8.2019

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • v lázních Bělohrad jsem byla podruhé, ,spokojenost,doporučuji, příjemný personál, kvalitní strava, vstřícná lékařka,

  • zajiištění jednolůžkového pokoje příjemný personál čistota, kvalitní strava vstřícná lékařka vany pro léč.koupele mají dvířka,

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Bobkova Jarmila

single traveler, 8.4.2015

Středočeský kraj

  • Overall rating
62 %
  • Služby Spa byly velmi dobre a nebýt uvedených nedostatku, tak by maminka byla velmi spokojena.

  • Nelíbilo se nam, ze i kdyz jsme dopředu upozornili na spatnou pohyblivost maminky, byla ubytovana velmi daleko od hlavní budovy a maminka se bez pomoci nemohla dostat ani na procedury ani na jídlo. Co bylo jeste horší, ze v lázních byla epidemie střevní virózy a dva dny z týdenního pobytu ztratily touto virozou a cely pobyt mohly jen jist jen velmi dietne. O viroze museli zaměstnanci vědet protože i ostatní hosté si na virozu ztezovali, nicméně nikdo se tím nezabýval. Oba nedostatky tak velmi zneprijemnily pobyt me mamince a mne to velmi mrzi hlavně proto, ze pro maminku to byl dárek a velmi se na pobyt těšila.

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
4
Value/money
5

Marie Horáčková

single traveler, 11.9.2012

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Celkové hodnocení pozitivní, hezké protředí + spa.

  • hezké prostředí kvalitní spa

  • Vybavenost pokoje nedostatek obsluhujícíhi personálu v jídelně/restauraci

Personnel
5
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
7

Karel Macháček

single traveler, 25.11.2014

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
64 %
  • Celkový dojem dobrý.

  • Přesné dodržování začátků procedur.

  • Krátké doby procedur. 15.-20.minutové procedury neodpovídají ceně-drahé!!! Kavárna: úsměvná a hmatatelná nemohoucnost, bavil jsem se

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
6

Marcela Růžičková Ing

single traveler, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Overall rating
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Personnel
6
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
6

Zuzana Dobiášová

single traveler, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Overall rating
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
6

Blažena Dvořáková

single traveler, 20.5.2014

Čeština

  • Overall rating
66 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
5
Comfort
8
Value/money
6

Miloslav Podlešák

single traveler, 16.6.2013

Čeština

  • Overall rating
66 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
7

Ing. Bedřiška Kyovská

single traveler, 6.1.2018

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • ubytování ok, až na to, že jsme přišly do vymrzlého pokoje, jídlo ok, Silvestrovský večer v Tree of live špatně organizačně zajištěný, bylo málo místa k sezení, od 17hod byl klavírní koncert, konzumaci jsme si do 19hod platily samy. přidávali talíře k večeři do chodby v jídelně málo místa, v Romantice místa ke stání a pár míst k sezení, nebylo to uspořádáno pro starší lidi. Němci měli večer v Grandu, servírovaná večeře, 2 kapely, lepší organizace.

  • viz výše

  • viz výše

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
6

Václav Frajbiš

single traveler, 6.1.2017

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • - domácí příjemné prostředí - služby na dobré úrovní

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
9
Comfort
5
Value/money
6