+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 310 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marie Kučerová

andere Gruppe, 2.7.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat . Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje. Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla . A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová

  • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .

  • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ). Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda. A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Marie Kučerová

Älteres Paar, 30.6.2017

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Hodnotíme pobyt poněkud opožděně a současně se omlouváme ,že bez známkování , protože známkování a bodování nás provázelo většinu života . Už čtvrtým rokem trávíme týdenní pobyt samoplátců -seniorů v hotelu Anna Marie opakovaně, což je známkou,že se v lázních Bělohrad cítíme dobře - velmi dobře , a to navíc díky služeb vaší Spa (již 5x) . Stávají se pro nás důvěrně známým prostředím a manžel má zde pocit soukromí , jistoty i bezpečí ... Protože jsme z Pardubic , hodnotíme okolní zeleň , lesy ,zdravý vzduch ,i když vzhledem k zdravotním možnostem mého muže , můžeme ,podle možností, využívat jen krátkých procházek (rybník, bažantnice).... Naše kompletní hodnocení letos je následující : Vstupní lékařská prohlídka , zdravotní personál i všechny další služby hodnotíme mimořádně kladně - dokonce nám letos i mimořádně chutnala teplá jídla(u nás jen polopenze), tedy velmi dobře hodnotíme i kuchyni. Máme také vždy štěstí na počasí - letos mimořádně . Odjížděli jsme velmi spokojeni a těšíme se opět na další rok . Zamilovali jsme si je a posíláme to dál . Manželé M.Kučerová a R.Bareš

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Jaroslava Husáková

Einzelreisender, 25.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
10 %
  • V lázních se nám líbilo, všude ochota, až na masérky.

  • Nelíbily se mi služby masérek - konkr. jsem měla klasickou masáž. Jelikož chodím pravidelně v bydlišti na tyto masáže a vím jak by měly vypadat, tato masáž v rozsahu 10 min je k ničemu, ani jsem na poslední nešla, škoda času. Rovněž na mé otázky nereagovaly, jsou zřejmě němé i hluché.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1

bedriska kyovska

Einzelreisender, 16.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

andere Gruppe, 17.6.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 1.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Zpetne hodnotim pobyt kladne, ale zpocatku mi ho zkazil prvni kontakt s personalem a pokojem. Za prve inzerujete hotel Anna Maria a pote telefonicky oznamite ze je jiz obsaseno a nabidnete jiny hotel. Klasicky obchodni trik. Fotky pokoju hotelu Janousek na vasich strankach maji daleko k realite. Ale stale se da rici ze pokoje jakz takz dosahuji kvalit *** hotelu. Inzerujete, ze hotel ma pripojeni k WI-FI, ale uz se clovek nikde nedocte, ze zdarma se muze pripojit pouze v kavarne a to jeste pouze ke svemu laptopu. Sokovala me odpoved na otazku, jak je to s WI-FI pripojenim... Odpoved znela, ze je to placene... uz tato odpoved me dosti znechutila, ale kdyz jsem se zeptal, kolik to bude stat na dva dny, odpoved znela100 korun... neuveritelne tahani dalsich penez z kapes vasich zakazniku.... dalsi sok prisel kdyz si ten internet tedy zaplatil.... po vytisknuti jmena a hesla jsem zjistil, ze tech zminenych 100 korun neni poplatek za dva dny ale pouze za 24 hodin.... a co me nejvice odbouralo, byla odpoved na moje podiveni, ze mi bylo receno ze za dva dny to bude stat 100 korun a ono to je pouze za 24 hodin.... pani recepcni mi drzym a ironickym tonem sdelila, ze 24 je vlastne dneska a zitra tak to jsou dva dny.... SOKUJICI.... zbytek pobytu a sluzeb bych hodnotil velice pozitivne.....

  • Krasna priroda, Hotel Grand a Tree of Life vysoky standard sluzeb...

  • Neuveritelne vysoka cena za internet... kvalita lozniho pradla a rucniku v hotelu Janousek...... Oboji velice tvrde... neskodilo by trochu machadla....

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4

Pavel Kozel

Einzelreisender, 12.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Čisté ubytování v renovovaných pokojích pro nenáročné hosty. Příjemný personál.

  • Okna směrovaná do hlučné ulice

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Jana Pajerová

Einzelreisender, 10.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Služba- manikura -cena650 Kč. Doba provedení 1/2 hod. Naprosto nespokojená, - bylo mi řečeno, že manikerka má pokyny jak tuto službu provádět a nemůže ji měnit. No hrůza. Vzhledem k tomu, že jsem byla v těchto lázních poprvé nebyla jsem znalá poměrů. Tak se také stalo, že jsem tam někdy byla za blbku, např. při vstupu na masáž, vůbec žádná informace a údiv nad tím, že to nevím. Rovněž v bazenu - bez informaci

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

MARTINA Hříbalová

Einzelreisender, 2.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Skvělé jídlo v místní rezervaci. Příjemná koupel.

  • Zařízení pokoje. Zápach zatuchliny v koupelně. Nepříjemné hučení větráku na záchodě. Bez možnosti vypnutí.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jaroslava Kroupová PhDr.

Einzelreisender, 10.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nejen v hotelu, ale i v lázních pořád přežívá socialismus v poskytování služeb a v chování personálu (samozřejmě existují výjimky). Noční uklízení v hotelu Anna Marie je nepřijatelné a je to výmysl nějakého chorého mozku.

  • Líbilo se mi to, že jsem měla procedury pouze dopoledne a po zbytek dne jsem se mohla věnovat něčemu jinému. Prostředí lázní je příjemné, příjemné je i okolí.

  • Absolutně nepřijatelné je to, že jakási firma uklízí v hotelu v noci. Když sousedí komora uklízeček s pokojem lázeňského hosta a ten je v noci probuzen různými zvuky při otvírání a zavírání dveří, přesouváním nábytku, atd. Nikdy jsem něco podobného v žádném hotelu nezažila !

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Hana Štaimarová

Einzelreisender, 20.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • v lázních Bělohrad jsem byla podruhé, ,spokojenost,doporučuji, příjemný personál, kvalitní strava, vstřícná lékařka,

  • zajiištění jednolůžkového pokoje příjemný personál čistota, kvalitní strava vstřícná lékařka vany pro léč.koupele mají dvířka,

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Bobkova Jarmila

Einzelreisender, 8.4.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Služby Spa byly velmi dobre a nebýt uvedených nedostatku, tak by maminka byla velmi spokojena.

  • Nelíbilo se nam, ze i kdyz jsme dopředu upozornili na spatnou pohyblivost maminky, byla ubytovana velmi daleko od hlavní budovy a maminka se bez pomoci nemohla dostat ani na procedury ani na jídlo. Co bylo jeste horší, ze v lázních byla epidemie střevní virózy a dva dny z týdenního pobytu ztratily touto virozou a cely pobyt mohly jen jist jen velmi dietne. O viroze museli zaměstnanci vědet protože i ostatní hosté si na virozu ztezovali, nicméně nikdo se tím nezabýval. Oba nedostatky tak velmi zneprijemnily pobyt me mamince a mne to velmi mrzi hlavně proto, ze pro maminku to byl dárek a velmi se na pobyt těšila.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
5

Marie Horáčková

Einzelreisender, 11.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Celkové hodnocení pozitivní, hezké protředí + spa.

  • hezké prostředí kvalitní spa

  • Vybavenost pokoje nedostatek obsluhujícíhi personálu v jídelně/restauraci

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
7

Karel Macháček

Einzelreisender, 25.11.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Celkový dojem dobrý.

  • Přesné dodržování začátků procedur.

  • Krátké doby procedur. 15.-20.minutové procedury neodpovídají ceně-drahé!!! Kavárna: úsměvná a hmatatelná nemohoucnost, bavil jsem se

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marcela Růžičková Ing

Einzelreisender, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Zuzana Dobiášová

Einzelreisender, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Blažena Dvořáková

Einzelreisender, 20.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
6

Miloslav Podlešák

Einzelreisender, 16.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Ing. Bedřiška Kyovská

Einzelreisender, 6.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • ubytování ok, až na to, že jsme přišly do vymrzlého pokoje, jídlo ok, Silvestrovský večer v Tree of live špatně organizačně zajištěný, bylo málo místa k sezení, od 17hod byl klavírní koncert, konzumaci jsme si do 19hod platily samy. přidávali talíře k večeři do chodby v jídelně málo místa, v Romantice místa ke stání a pár míst k sezení, nebylo to uspořádáno pro starší lidi. Němci měli večer v Grandu, servírovaná večeře, 2 kapely, lepší organizace.

  • viz výše

  • viz výše

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Václav Frajbiš

Einzelreisender, 6.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • - domácí příjemné prostředí - služby na dobré úrovní

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
6