+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Anna Marie Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 252 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Frantiska Věra

dospělý pár, 4.7.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Milouš Hanuš

jednotlivec, 30.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • příjemné malé lázně vysoká úroveň gastronomie spokojenost se zdravotním personálem skvělé léčebné výsledky klidné prostředí platit bez peněz s použitím lázeňského průkazu

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Marie Kučerová

dospělý pár, 30.6.2017

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
0 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Cena/kvalita
0

Jan Kulhánek

jednotlivec, 27.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Pro ubytování jsme dostali zcela zrekonstruované pokoje. Příprava jídel, výběr a pestrost ve vysoké kvalitě.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Ján Veliký

skupina přátel, 21.6.2017

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • doporučuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Antonín Hrančík

dospělý pár, 30.5.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Ubytování, procedury,stravování,okolí hotelu a ze všeho nejvíce možnost denního využívání krásného bazénu bez poplatku.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Josef Šimon

jednotlivec, 25.5.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • vše OK, nemám co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 11.5.2017

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vše se mi líbilo. Byli jsme zde již poněkolikáté.

  • V pokojích je sice nový nábytek, ale velmi nepraktický. Chybí nějaké kontejnery nebo skříňky na klíček. Dříve tam takový nábytek byl.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Iva Smrčková

dospělý pár, 4.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • V Lázních Bělohrad jsme s manželem byli již popáté, což hovoří o tom, že se nám zde velmi líbí. Jsme senioři, 69 a 75let. Veškeré služby, kterých jsme využívali, byly pro nás velmi příjemné a to jak léčebné procedury, tak přístup lázeňského personálu, tak stravování a přístup restauračního personálu a samozřejmě ubytování včetně velmi vstřícného personálu v hotelu Anna Marie. Děkujeme Smrčkovi.

  • Nemáme žádné výtky. Smrčkovi

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

František Balín

jednotlivec, 3.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Opravdu vzorný přístup personálu. Z tohoto důvodu jsem pobyt opakoval a znovu mě personál přesvědčil o svých kvalitách. Doktorům ani sestrám nebylo nic zatěžko a vždy se snažili pacientům pomoci. Ještě jednou díky

  • Postel na pokoji byla nepohodlná a špatně se na ni spalo. Vykoukala z postele prkna.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Václav Frajbiš

jednotlivec, 6.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • - domácí příjemné prostředí - služby na dobré úrovní

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
6

Karel Holeček

dospělý pár, 25.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Tomáš Kulík

mladý pár, 23.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • 1/ přístup lázeň. lékařů k pacientům /zejména jejich opravdová snaha předepsat vhodné procedury i pro klienty s krátkodobým pobytem/ 2/ nevšední ochota a lidský přístup lázeňského personálu k postiženým pacientům

  • 1/ při nástupu neměla recepční v hotelu stejné informace o našem pobytu jako Spa.cz /plná penze - polopenze/ = zbytečné nedorozumění 2/ koupelny v hotelu Anna Maria by mohly být vybaveny třeba jen plastovou sedačkou pro pohodlí a bezpečnost starších klientů 3/ v minulých letech obsahoval /tuším právě/ program Senior možnost zdarma navštěvovat bazén v hotelu Grand po celou délku zákazníkova pobytu /v hodinách pro veřejnost/. Tento bonus pro klienty velice zatraktivňoval daný program a původně nás před několika léty vlastně zlákal k pobytu v lázních Bělohrad. Letos jsme měli bohužel nárok jen na jednu hodinu během celého pobytu. Inu - když změna, tak k horšímu...

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

VĚRA ŠTĚPÁNOVÁ

jednotlivec, 21.10.2016

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Krystyna Lesnik-Harasimowicz

jednotlivec, 6.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Miluji Lázně Bělohrad a okolí . Pořad se tam vracím abych znovu získala silu života a energie. Vřelé doporučuji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Věra Ponczová

jednotlivec, 26.9.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Personál vstřícný, nedalo se nic vytknout. Strava pestrá a hlavně chutná. Obsluha v jídelně příjemná a milá. Nemám nic co bych mohla vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Dana Pecharova

jednotlivec, 25.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Lázně Bělohrad jsou úžasné Výběr jídel nemá chybu Snídaně dostačující bohatý výběr Ubytování bezvadné Když vyjde počasí nemá to chybu Opakovaně jsem se sestrou již po šesté a vždy jsme spokojené.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Jaruna Paříková

ostatní, 19.9.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Perfektní pořádek Skvělý personál Klid a pohoda

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Marie Bavorová

ostatní, 13.5.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • procedury personál kuchyně ubytování

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Iva Smrčková

jednotlivec, 31.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Ubytování Perfektní služby Stravování Lékařská péče Nabídka a zajištění výletů Léčebné procedury

  • Nemám žádnou připomínku ani výtku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.