+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Anna Marie Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 310 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Jitka Sýkorová

jednotlivec, 20.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úžasný pobyt od 12.10-18.10.2014. Jídlo po celou perfektní, kuchaři by zasloužili "řád zlaté vařečky" , dále musím pochválit personál, který se nepřetržitě staral o čistotu společných prostor a samozřejmě také na pokojích, kde uklízeli každý den. Nesetkali jsme se špatně naladěným personálem lázní, všichni byli příjemní a ochotní. Úžasné bylo kulturní zázemí lázní včetně možnosti výletů. Celý pobyt se všichni o nás starali a hýčkali nás. Za sebe a manžela doporučuji a určitě se budeme do těchto lázní vracet!

  • Všechno!!

  • Nedovedu si nic vybavit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

pan Pokorny Milan

dospělý pár, 20.10.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Přístup lékaře Přístup personálu a sester Domácí prostředí

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

bedriska kyovska

jednotlivec, 16.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jiřina Šperlingová

ostatní, 8.10.2014

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné prostředí Vstřícný personál Dobré jídlo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marcela Růžičková Ing

jednotlivec, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 28.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Příjem, organizace a postup při nástupu, tj. ubytování, zdravotní posouzení stavu pacienta, vyšetření a předpis procedur je na úrovni, taktéž personál na jednotlivých procedurách je velmi vstřícný, má slušné jednání ke starým lidem. Obdobně je obsluha stravování ochotná, jídelna je stále upravená, dbá se na čistotu, výběr jídel je pestrý, potraviny kvalitní, snad zlepšit chutnost, ta je však individuální.

  • Celý areál lázní je upravený, udržovaný. Organizace pobytu pacientů a léčba je na úrovni.

  • Chyběla mi větší informovanost o možnostech a postupech léčení, v tomto případě pohybových onemocnění, formou přednášek aj.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Evžen Schejbal

dospělý pár, 25.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni.

  • - Upravenost celého areálu lázní - profesionalita a vstřícnost recepčních včetně personálu (vysvětlení všech dotazů) - ochota pomoci lázeňských při procedurách (jsme důchodci vyššího věku)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Zuzana Dobiášová

jednotlivec, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Regina Cimbálová

skupina přátel, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • perfektní kvalita ubytování bohatý výběr jídel výborná kvalita jídel ochotný a milý personál na všech procedůrách i službách

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Otakar Doležal

dospělý pár, 19.9.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme s mojí paní velmi spokojeni. Nemáme co vytknout. Děkujeme za velmi krásnou dovolenou. Otakar Doležal a Anna Doležalová.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jarmila Šubrtová

jednotlivec, 15.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • S pobytem jsem byla velmi spokojená. Chování personálu bylo opravdu vynikající - ochota, poskytování odborných služeb - jedním slovem vynikající.

  • V lázních se mi opravdu líbilo. Asi to bude vypadat, že neumím nic jiného, než chválit, ale opravdu jsem byla naprosto spokojená. Ráda bych poděkovala touto formou řediteli lázní a zároveň mým "přijímacím lékařem", ketrý měl velké pochopení pro moji indispozici a velmi mně pomohl. Díky.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Věra Pongráczová

dospělý pár, 13.9.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Vše se nám líbilo.

  • Skoro všichni přijeli kolem 11.hod. jak je uvedeneno na inter. stránkách. Tím pádem se utvořila fronta na odbavení na recepci.Dlouho se čekalo. Jinak vše OK

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Stanislava Kachlíková

jednotlivec, 4.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Se službami,personálem a čistotou jsme byli spokojeni.

  • Na pokoji od 6hodin ráno hluk asi nějakého ventilátoru nebo topení. Lednice byla též hlučná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 1.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Hotel Anna-Marie má velmi příjemnou atmosféru, personál je vstřícný. Lázeňské služby jsou na úrovni, personál je ochotný a milý. Máme ověřeno, že při více procedurách za den, je výhodné volit plnou penzi. Kvalita a výběr jídel byla velmi dobrá. Služby poskytnuté Spa.cz jsou na vysoké úrovni.

  • - Kvalitní služby od Spa.cz - Široká nabídka léčebných procedur - Příjemné prostředí a vstřícný personál - Velmi dobrá kvalita a nabídka jídel - Příjemné okolí s velkou nabídkou vycházek

  • Neovlivnitelné počasí. Pršelo každý den.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Luci Čičáková

rodina se staršími dětmi, 25.8.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel Anna Marie je vynikající,bezproblémové zařízení s velice vstřícným personálem a službami.Vřele doporučuji všem zájemcům nebo rodinami s dětmi.Jediná menší výtka by se snad týkala trochu větší hlučnosti pokojové ledničky.

  • dobrá kvalita služeb absolutní čistota na pokojích i jinde absolutně vynikající kuchyně milý,vstřícný personál krásné prostředí mnoho kulturních vyžití

  • byl rozdíl mezi inzerovanou,objednanou cenou a finální krátká masáž

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 25.8.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Vstřícný personál, dobrá obsluha v jídelně, možnost využívání bazénu.

  • Zápach z odpadů v koupelně, nemožnost připojení k WIFI zdarma. Rovněž počet procedur, či počítání podle bodů se mi zdá nižší než vloni.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Věra Davidová

dospělý pár, 11.8.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
5
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ing. Jitka Pagáčová

ostatní, 6.8.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 4.8.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8