+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Anna Marie Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 310 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 6.8.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • příjemný personál velmi dobrá péče lék.pracovníků domácké prostředí obsluha v restauraci vše o.k.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Holá Libuše

dospělý pár, 24.7.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Neomezené využití hotelového bazénu Ubytování Čisté prostředí Velmi pestré stravování

  • Parkoviště daleko od hotelu

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Růžena Štreblová

jednotlivec, 2.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celý múj pobyt ve Vašich lázních byl super! Pokud našetřím finance, opět Vás navštívím! Děkuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Antonín Hrančík

jednotlivec, 26.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • ubytování,stravování s bohatým výběrem ovoce,procedury,lékařská péče, možnost každodenní návštěvy bazénu zdarma v rámci samopláteckého pobytu,

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Věra Holaňová

jednotlivec, 12.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jana Augustinova

jednotlivec, 31.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Krasne ubytovani, klid, pokoj s terasou s vyhledem do parku..vstricny personal lazni, ochota a trpelivost lazenskeho personalu..vrele doporucuji..

  • Pripominky jenom k bezlepkove diete..konzultace s dietni sestrou probehla bez uspechu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Marková

skupina přátel, 29.5.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Pobyt se nám líbil,proto se k vám vracíme.Jen jsme chtěly nástup ve středu a to prý nešlo.

  • perfektní procedury

  • nástup v neděli

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jana Klasová

jednotlivec, 22.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt yl velice příjemný, byli jsme spokojeni se službami, procedurami i výběrem a chutí jídla. Jistě bycom pobyt doporučili svým přátelům

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Fajmonová

dospělý pár, 7.5.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Jezdíme do Lázní Bělohrad pravidelně a jsme vždy spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Janoušová Marcela

jednotlivec, 24.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbilo se mi vše, byla jsem spokojená a pobyt doporučuji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Lacmanová

jednotlivec, 26.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Kulturní a sportovní vyžití nemohu posoudit ze zdravotních duvodu jsme nevyužívali.To samé u parku ,ani jsme tam nedošli.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ing. Bedřiška Kyovská

jednotlivec, 6.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • ubytování ok, až na to, že jsme přišly do vymrzlého pokoje, jídlo ok, Silvestrovský večer v Tree of live špatně organizačně zajištěný, bylo málo místa k sezení, od 17hod byl klavírní koncert, konzumaci jsme si do 19hod platily samy. přidávali talíře k večeři do chodby v jídelně málo místa, v Romantice místa ke stání a pár míst k sezení, nebylo to uspořádáno pro starší lidi. Němci měli večer v Grandu, servírovaná večeře, 2 kapely, lepší organizace.

  • viz výše

  • viz výše

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Marian Kováč

dospělý pár, 15.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Příjemný týdenní pobyt. Dobré léčební procedury. Příjemné prostředí a personál

  • Nelíbila se nám úplně kvalita jídla

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Věra Brádáčová

jednotlivec, 7.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

VĚRA ŠTĚPÁNOVÁ

jednotlivec, 1.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Krásný pobyt, byla jsem opakovaně v Anna Marie a vždy naprostá spokojenost.

  • Líbilo se mi vše,proto pobyt každoročně opakuji a doporučuji všem.

  • Pouze jednání pracovnice u bahenního zábalu. 1x jsem popletla čas procedury a šla jsem se omluvit.Předpokládala jsem, že o proceduru přijdu,jelikož to byla moje vina. Pracovnice na mě hrubě vyjela,že si mám dávat pozor.a mám pořádně číst. Je mi sice 90let,ale číst umím a jsem svéprávná.Hrubé jednání nebylo na místě a bylo zcela zbytečné.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Jana Pleskotová

skupina přátel, 30.8.2017

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • V hotelu Anna Marie vše perfektní, pouze jedna malá vada na ubytování: na pokoji bylo od 7:00 do 21:00 slyšet hučení vzduchotechniky.

  • vše OK

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 16.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • vzhledem k minulosti došlo k významnému zlepšení hlukových poměrů a to tím, že byla výrazně omezena nákladní doprava lázeňským územím, i když ne všechna vozidla to ještě respektují.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 29.7.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • V hotelu Anna Marie jsem byla velmi spokojená.

  • Žádné nedostatky jsem nenašla, vše bylo na úrovni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Frantiska Věra

dospělý pár, 4.7.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Milouš Hanuš

jednotlivec, 30.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • příjemné malé lázně vysoká úroveň gastronomie spokojenost se zdravotním personálem skvělé léčebné výsledky klidné prostředí platit bez peněz s použitím lázeňského průkazu

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10