0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Recenzje

Ocena hotelu

89%
Bardzo dobrze

by 310 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    91%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    86%
  • Cena

    86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • rodzina z małym dzieckiem
Sortuj według:
Show:

Pavel Mráz

podróżujący w pojedynkę, 19.5.2014

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Dotazník hotelu jsem vyplnil a odevzdal. Celkový dojem z pobytu mám velmi dobrý. Výrazný posun ve službách proti minulým rokům jsem nepozoroval. Ekonomická situace v lázeňství se pochopitelně projevuje i v LB.

  • - dostupnost lázní z místa bydliště - vstřícnost a ochota většiny personálu

  • - rotace personálu ve funkcích a zaměstnávání důchodců je ekonomicky výhodné, ale snižuje kvalitu poskytovaných služeb - staré malé televize na pokojích - starý a otrhaný koberec v přízemí hotelu Grand(vlevo od recepce)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
9
Komfort
8
Value/money
8

Jana Pokorná

podróżujący w pojedynkę, 19.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
7

- Škampa

para, 18.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
82 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Miloslav Podlešák

para, 17.5.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • Kvalitní procedury. Příjemný personál Jídlo dostatečující

  • Lednička na pokoji je hlučná museli jsme jí na noc vypínat, V koupelně nesvítilo hlavní světlo. Nefunkční odsávání WC. Rozklížené křesílko v pokoji. V jídelně chybí velké hrnky na čaj, bylo málo konviček. Myslím, že by mohlo být i několik větších.

Personel
8
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
6

Lidmila Karbulová

podróżujący w pojedynkę, 14.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
92 %
  • Maximální spokojenost jak s ubytováním,tak i se stravováním. Procedury odpovídaly nabídce.

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
10

Rudolf Horný

podróżujący w pojedynkę, 13.5.2014

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
78 %
  • Celkové hodnocení je velmi dobré. Na vysoké úrovni je ubytování, lázeňské procedury ale i stravování. Některé dílčí nedostatky na recepci hotelu ANNA MARIE.

  • Celkově jsem byl spokojen po všech stránkách.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
8
Value/money
8

Anonim

grupa przyjaciół, 12.5.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
88 %
  • Hotel v klidné části, hned u parku. Prostorné pokoje s lednicí. Bezbariérový přístup. V okolí terén na pěší vycházky i pro méně zdatné turisty. Stravování (snídaně,večeře) ve vedlejším hotelu Grand. Prostorný bazén v hotelu Grand, který byl přístupný pro máš Spa balíček.

  • Welness zóně v hotelu chybí vířivka, pára, která zde je, nevyhovuje všem

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10

Václava Moťková

podróżujący w pojedynkę, 11.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • pěkné ubytování čisto teplo

Personel
9
Usługi
9
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6

Jiří Frabša

grupa przyjaciół, 6.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme zde již druhýn rokem a byli jsme maximálně spokojeni - viz hodnocení. Pokud jde o hodnocení "služeb Spa" nevím jak je mám hodnotit v místě t.j. přímo v lázních. Hodnocení výše uvedené mluví samo za sebe. Kritickou připomínku k Spa však přeci mám a to : Když jsem přes internet u Vás poptával pobyt "Spa exclusiv", tak jsem odpověď dostal za několik dní a to ještě po urgenci. Za vzor bych Vám mohl dát paní Ing. Černou z lázní Bělohrad, kde na e-maily odpovídá často obratem pošty a nejpozději vždy do 24-ti hodin. V tom bych viděl možnost zlepšení. S pozdravem Jiří F r a b š a

  • Mohu směle pobyt doporučit každému.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Marcela Brejšová

podróżujący w pojedynkę, 5.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Příjemné prostředí Ochota personálu Odbornost personálu Milý přístup

Personel
10
Usługi
10
Czystość
9
Komfort
8
Value/money
8

daniela tauerova

podróżujący w pojedynkę, 30.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
84 %
  • televizor by mohl mit vetsi obrazovku

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
5
Value/money
7

Vlasta Šálená

podróżujący w pojedynkę, 28.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
94 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
9

Tomáš Kulík Ing.Kulík

podróżujący w pojedynkę, 23.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
86 %
  • vstřícnost zaměstnanců /fyzioterapeut, lázeňské, lékařka, sestry/ ochota a snaha pomoci recepčních celková atmosféra možnost využití bazénu

  • čas stanovený pro podávání večeří /17 - 18,14/, lépe by nám vyhovoval posun na pozdější dobu /např.17,30 - 19/

Personel
9
Usługi
9
Czystość
8
Komfort
9
Value/money
8

paní Altmanová Venuše

podróżujący w pojedynkę, 22.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 8.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Velmi dobré, doporučil jsem přátelům.

  • Vstřícnost personálu

  • vstupní lékařská konzultace

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
8

Heda Prokšová

podróżujący w pojedynkę, 6.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • spokojení s celkovou péči,ubytování 100%

Personel
10
Usługi
10
Czystość
9
Komfort
10
Value/money
10

Ivuše. Picková

podróżujący w pojedynkę, 6.4.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Ochota a profesionalita personálu na procedurách Ochota obsluhujících v jídelně Dobře upravená jídla ubytování

  • nemám žádné zásadní připomníky

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Vladimíra Rádková

para, 6.4.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Jsme s manželem dlouholetí uživatelé lázeňských služeb v různých místech naší republiky. I když jsme většinou byli spokojení, úroveň služeb v celém komplexu je v Lázních Bělohrad nejlepší ze všeho, co jsme dosud vyzkoušeli

  • - rezervace a zajištění pobytu rychlé a bez problémů - velmi hezké ubytování - vstřícnost, ochota, vlídnost personálu bez ohledu, zda v balneoprovozu nebo ubytování či stravování - vynikající strava - oceňuji i možnost otevření účtu na odběr placených služeb, takže není třeba nosit při sobě hotovost

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

František Smrčka

para, 1.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
92 %
  • V Lázních Bělohrad jsme byli již po druhé. Opět jsme byli velmi spokojeni jak s ubytováním v hotelu Anna Marie, tak se stravováním a především s lázeňskou péčí. Počínaje vstupním příjmem, dále pak vstřícným přístupem lékařky, plánováním procedůr - načasování procedůr bylo provedeno tak,abychom měli společný volný čas - oceňujeme respektování toho, že jsme manželský pár. Chválíme také všechny lázeňské sestry - byly milé,příjemné a ochotné.Využili jsme také Wellnes - saunu a páru, také bazén a obojí k naší velké spokojenosti. Nechceme vynechat ani straování a obsluhu v jídelně - není co vytknout. Stejně tak i kavárně. Prostředí celých lázní je velmi pohodové, příjemné.

  • -ubytování -strava -procedůry -služby -nabídka výletů a kulturní program -přístup veškerého personálu -Lázně Bělohrad doporučujeme svým známým.

  • - bez výtek

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Luboslav Sýkora

para, 31.3.2014

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
86 %
  • - stravování kvalitní, chutné,dobrá obsluha - lázeňské procedury na dobré úrovni

  • - koberec na pokoji by potřeboval důkladně vyčistit - koupelna je osazena úzkou vanou, televizor na pokoji s malou obrazovkou.

Personel
9
Usługi
9
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
9