0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Recenzje

Ocena hotelu

89%
Bardzo dobrze

by 310 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    91%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    86%
  • Cena

    86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • rodzina z małym dzieckiem
Sortuj według:
Show:

Jitka Sýkorová

podróżujący w pojedynkę, 20.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Úžasný pobyt od 12.10-18.10.2014. Jídlo po celou perfektní, kuchaři by zasloužili "řád zlaté vařečky" , dále musím pochválit personál, který se nepřetržitě staral o čistotu společných prostor a samozřejmě také na pokojích, kde uklízeli každý den. Nesetkali jsme se špatně naladěným personálem lázní, všichni byli příjemní a ochotní. Úžasné bylo kulturní zázemí lázní včetně možnosti výletů. Celý pobyt se všichni o nás starali a hýčkali nás. Za sebe a manžela doporučuji a určitě se budeme do těchto lázní vracet!

  • Všechno!!

  • Nedovedu si nic vybavit.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

pan Pokorny Milan

para, 20.10.2014

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Přístup lékaře Přístup personálu a sester Domácí prostředí

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
9
Usługi
9
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
8

bedriska kyovska

podróżujący w pojedynkę, 16.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Personel
7
Usługi
6
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
4

Jiřina Šperlingová

inna grupa, 8.10.2014

Vysočina kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Příjemné prostředí Vstřícný personál Dobré jídlo

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Marcela Růžičková Ing

podróżujący w pojedynkę, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Personel
6
Usługi
7
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Příjem, organizace a postup při nástupu, tj. ubytování, zdravotní posouzení stavu pacienta, vyšetření a předpis procedur je na úrovni, taktéž personál na jednotlivých procedurách je velmi vstřícný, má slušné jednání ke starým lidem. Obdobně je obsluha stravování ochotná, jídelna je stále upravená, dbá se na čistotu, výběr jídel je pestrý, potraviny kvalitní, snad zlepšit chutnost, ta je však individuální.

  • Celý areál lázní je upravený, udržovaný. Organizace pobytu pacientů a léčba je na úrovni.

  • Chyběla mi větší informovanost o možnostech a postupech léčení, v tomto případě pohybových onemocnění, formou přednášek aj.

Personel
7
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
7

Evžen Schejbal

para, 25.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni.

  • - Upravenost celého areálu lázní - profesionalita a vstřícnost recepčních včetně personálu (vysvětlení všech dotazů) - ochota pomoci lázeňských při procedurách (jsme důchodci vyššího věku)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
10

Zuzana Dobiášová

podróżujący w pojedynkę, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Personel
7
Usługi
7
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
6

Regina Cimbálová

grupa przyjaciół, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • perfektní kvalita ubytování bohatý výběr jídel výborná kvalita jídel ochotný a milý personál na všech procedůrách i službách

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Otakar Doležal

para, 19.9.2014

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme s mojí paní velmi spokojeni. Nemáme co vytknout. Děkujeme za velmi krásnou dovolenou. Otakar Doležal a Anna Doležalová.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jarmila Šubrtová

podróżujący w pojedynkę, 15.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
84 %
  • S pobytem jsem byla velmi spokojená. Chování personálu bylo opravdu vynikající - ochota, poskytování odborných služeb - jedním slovem vynikající.

  • V lázních se mi opravdu líbilo. Asi to bude vypadat, že neumím nic jiného, než chválit, ale opravdu jsem byla naprosto spokojená. Ráda bych poděkovala touto formou řediteli lázní a zároveň mým "přijímacím lékařem", ketrý měl velké pochopení pro moji indispozici a velmi mně pomohl. Díky.

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
9
Value/money
7

Věra Pongráczová

para, 13.9.2014

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
98 %
  • Vše se nám líbilo.

  • Skoro všichni přijeli kolem 11.hod. jak je uvedeneno na inter. stránkách. Tím pádem se utvořila fronta na odbavení na recepci.Dlouho se čekalo. Jinak vše OK

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
9

Stanislava Kachlíková

podróżujący w pojedynkę, 4.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
88 %
  • Se službami,personálem a čistotou jsme byli spokojeni.

  • Na pokoji od 6hodin ráno hluk asi nějakého ventilátoru nebo topení. Lednice byla též hlučná.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
8

Anonim

para, 1.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • Hotel Anna-Marie má velmi příjemnou atmosféru, personál je vstřícný. Lázeňské služby jsou na úrovni, personál je ochotný a milý. Máme ověřeno, že při více procedurách za den, je výhodné volit plnou penzi. Kvalita a výběr jídel byla velmi dobrá. Služby poskytnuté Spa.cz jsou na vysoké úrovni.

  • - Kvalitní služby od Spa.cz - Široká nabídka léčebných procedur - Příjemné prostředí a vstřícný personál - Velmi dobrá kvalita a nabídka jídel - Příjemné okolí s velkou nabídkou vycházek

  • Neovlivnitelné počasí. Pršelo každý den.

Personel
9
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Luci Čičáková

rodzina ze starszym dzieckiem, 25.8.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Hotel Anna Marie je vynikající,bezproblémové zařízení s velice vstřícným personálem a službami.Vřele doporučuji všem zájemcům nebo rodinami s dětmi.Jediná menší výtka by se snad týkala trochu větší hlučnosti pokojové ledničky.

  • dobrá kvalita služeb absolutní čistota na pokojích i jinde absolutně vynikající kuchyně milý,vstřícný personál krásné prostředí mnoho kulturních vyžití

  • byl rozdíl mezi inzerovanou,objednanou cenou a finální krátká masáž

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

para, 25.8.2014

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • Vstřícný personál, dobrá obsluha v jídelně, možnost využívání bazénu.

  • Zápach z odpadů v koupelně, nemožnost připojení k WIFI zdarma. Rovněž počet procedur, či počítání podle bodů se mi zdá nižší než vloni.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
6

Věra Davidová

para, 11.8.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
82 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
5
Komfort
8
Value/money
8

Ing. Jitka Pagáčová

inna grupa, 6.8.2014

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
10

Anonim

para, 4.8.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8