+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 310 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jitka Sýkorová

Einzelreisender, 20.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Úžasný pobyt od 12.10-18.10.2014. Jídlo po celou perfektní, kuchaři by zasloužili "řád zlaté vařečky" , dále musím pochválit personál, který se nepřetržitě staral o čistotu společných prostor a samozřejmě také na pokojích, kde uklízeli každý den. Nesetkali jsme se špatně naladěným personálem lázní, všichni byli příjemní a ochotní. Úžasné bylo kulturní zázemí lázní včetně možnosti výletů. Celý pobyt se všichni o nás starali a hýčkali nás. Za sebe a manžela doporučuji a určitě se budeme do těchto lázní vracet!

  • Všechno!!

  • Nedovedu si nic vybavit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

pan Pokorny Milan

Älteres Paar, 20.10.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Přístup lékaře Přístup personálu a sester Domácí prostředí

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

bedriska kyovska

Einzelreisender, 16.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jiřina Šperlingová

andere Gruppe, 8.10.2014

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemné prostředí Vstřícný personál Dobré jídlo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marcela Růžičková Ing

Einzelreisender, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Příjem, organizace a postup při nástupu, tj. ubytování, zdravotní posouzení stavu pacienta, vyšetření a předpis procedur je na úrovni, taktéž personál na jednotlivých procedurách je velmi vstřícný, má slušné jednání ke starým lidem. Obdobně je obsluha stravování ochotná, jídelna je stále upravená, dbá se na čistotu, výběr jídel je pestrý, potraviny kvalitní, snad zlepšit chutnost, ta je však individuální.

  • Celý areál lázní je upravený, udržovaný. Organizace pobytu pacientů a léčba je na úrovni.

  • Chyběla mi větší informovanost o možnostech a postupech léčení, v tomto případě pohybových onemocnění, formou přednášek aj.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Evžen Schejbal

Älteres Paar, 25.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni.

  • - Upravenost celého areálu lázní - profesionalita a vstřícnost recepčních včetně personálu (vysvětlení všech dotazů) - ochota pomoci lázeňských při procedurách (jsme důchodci vyššího věku)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Zuzana Dobiášová

Einzelreisender, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Regina Cimbálová

Gruppe von Freunden, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • perfektní kvalita ubytování bohatý výběr jídel výborná kvalita jídel ochotný a milý personál na všech procedůrách i službách

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Otakar Doležal

Älteres Paar, 19.9.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme s mojí paní velmi spokojeni. Nemáme co vytknout. Děkujeme za velmi krásnou dovolenou. Otakar Doležal a Anna Doležalová.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jarmila Šubrtová

Einzelreisender, 15.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • S pobytem jsem byla velmi spokojená. Chování personálu bylo opravdu vynikající - ochota, poskytování odborných služeb - jedním slovem vynikající.

  • V lázních se mi opravdu líbilo. Asi to bude vypadat, že neumím nic jiného, než chválit, ale opravdu jsem byla naprosto spokojená. Ráda bych poděkovala touto formou řediteli lázní a zároveň mým "přijímacím lékařem", ketrý měl velké pochopení pro moji indispozici a velmi mně pomohl. Díky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
7

Věra Pongráczová

Älteres Paar, 13.9.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Vše se nám líbilo.

  • Skoro všichni přijeli kolem 11.hod. jak je uvedeneno na inter. stránkách. Tím pádem se utvořila fronta na odbavení na recepci.Dlouho se čekalo. Jinak vše OK

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Stanislava Kachlíková

Einzelreisender, 4.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Se službami,personálem a čistotou jsme byli spokojeni.

  • Na pokoji od 6hodin ráno hluk asi nějakého ventilátoru nebo topení. Lednice byla též hlučná.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 1.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Hotel Anna-Marie má velmi příjemnou atmosféru, personál je vstřícný. Lázeňské služby jsou na úrovni, personál je ochotný a milý. Máme ověřeno, že při více procedurách za den, je výhodné volit plnou penzi. Kvalita a výběr jídel byla velmi dobrá. Služby poskytnuté Spa.cz jsou na vysoké úrovni.

  • - Kvalitní služby od Spa.cz - Široká nabídka léčebných procedur - Příjemné prostředí a vstřícný personál - Velmi dobrá kvalita a nabídka jídel - Příjemné okolí s velkou nabídkou vycházek

  • Neovlivnitelné počasí. Pršelo každý den.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Luci Čičáková

Familie mit älteren Kindern, 25.8.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel Anna Marie je vynikající,bezproblémové zařízení s velice vstřícným personálem a službami.Vřele doporučuji všem zájemcům nebo rodinami s dětmi.Jediná menší výtka by se snad týkala trochu větší hlučnosti pokojové ledničky.

  • dobrá kvalita služeb absolutní čistota na pokojích i jinde absolutně vynikající kuchyně milý,vstřícný personál krásné prostředí mnoho kulturních vyžití

  • byl rozdíl mezi inzerovanou,objednanou cenou a finální krátká masáž

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 25.8.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Vstřícný personál, dobrá obsluha v jídelně, možnost využívání bazénu.

  • Zápach z odpadů v koupelně, nemožnost připojení k WIFI zdarma. Rovněž počet procedur, či počítání podle bodů se mi zdá nižší než vloni.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Věra Davidová

Älteres Paar, 11.8.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ing. Jitka Pagáčová

andere Gruppe, 6.8.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 4.8.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8