+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Отзывы

рейтинг отеля

89%
Очень хороший

310 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    92%
  • Чистота

    91%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    86%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
  • Семья с маленькими детьми
Сортировать по:
Показать:

Jitka Sýkorová

одинокий путешественник, 20.10.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • Úžasný pobyt od 12.10-18.10.2014. Jídlo po celou perfektní, kuchaři by zasloužili "řád zlaté vařečky" , dále musím pochválit personál, který se nepřetržitě staral o čistotu společných prostor a samozřejmě také na pokojích, kde uklízeli každý den. Nesetkali jsme se špatně naladěným personálem lázní, všichni byli příjemní a ochotní. Úžasné bylo kulturní zázemí lázní včetně možnosti výletů. Celý pobyt se všichni o nás starali a hýčkali nás. Za sebe a manžela doporučuji a určitě se budeme do těchto lázní vracet!

  • Všechno!!

  • Nedovedu si nic vybavit.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

pan Pokorny Milan

Пожилые пары, 20.10.2014

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Přístup lékaře Přístup personálu a sester Domácí prostředí

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 18.10.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
8

bedriska kyovska

одинокий путешественник, 16.10.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %
  • profesionalita fyzioterapeutky pí Bičištové vstřícnost Mudr. Kosztyo jídlo v kvalitě i kvantitě bazén

  • opotřebení zařízení pokoje TV a lednice opravdu starý typ málo kulturních akcí

Персонал
7
Services
6
Чистота
5
Комфорт
4
Value/money
4

Jiřina Šperlingová

Другая группа, 8.10.2014

Vysočina kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Příjemné prostředí Vstřícný personál Dobré jídlo

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Marcela Růžičková Ing

одинокий путешественник, 5.10.2014

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • - hezké okolí, mnoho památek apod -vstřícný personál zvláště v lázenském komplexu -ubytování standardní -parkování v ulici u lázní zdarma -nástup na procedury bez prostojů -úžasný instruktor ve fitku (uměl dobře poradit) - každý den jiné pečivo -kvalita procedur dobrá -jedno jídlo bylo vždy dietní -úžasný byl celerový salát , zeleninový bufet zpravidla 5 salátu a jeden kompot -kavárna dobře zásobena zákusky apod -wifi zdarma v kavárně nostalgie

  • -jídlo sice rozmanité dle názvu , ale připadala nám někdy stejná chut, ( pokrmy s hovězím masem byly tvrdší) - k obědu a večeři bylo zdarma k pití jen čaj a voda ,oběd- polévka ,objednané jídlo + zelen,bufet , večeře obj.jídlo + zel. bufet , asi 3 byl na stole pomeranč apod chyběla podle mě ta třešinka na dortu tj.zákusek alespon k obědu Nechci jídlo kritizovat, ale zažila jsem lepší i horší kuchyně tato je průměr Na pokoji mi chyběl fen

Персонал
6
Services
7
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 28.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
74 %
  • Příjem, organizace a postup při nástupu, tj. ubytování, zdravotní posouzení stavu pacienta, vyšetření a předpis procedur je na úrovni, taktéž personál na jednotlivých procedurách je velmi vstřícný, má slušné jednání ke starým lidem. Obdobně je obsluha stravování ochotná, jídelna je stále upravená, dbá se na čistotu, výběr jídel je pestrý, potraviny kvalitní, snad zlepšit chutnost, ta je však individuální.

  • Celý areál lázní je upravený, udržovaný. Organizace pobytu pacientů a léčba je na úrovni.

  • Chyběla mi větší informovanost o možnostech a postupech léčení, v tomto případě pohybových onemocnění, formou přednášek aj.

Персонал
7
Services
7
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
7

Evžen Schejbal

Пожилые пары, 25.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
98 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni.

  • - Upravenost celého areálu lázní - profesionalita a vstřícnost recepčních včetně personálu (vysvětlení všech dotazů) - ochota pomoci lázeňských při procedurách (jsme důchodci vyššího věku)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
10

Zuzana Dobiášová

одинокий путешественник, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Velmi dobré

  • Spojovací lávka s hotelem Grand

Персонал
7
Services
7
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
6

Regina Cimbálová

Группы друзей, 22.9.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • perfektní kvalita ubytování bohatý výběr jídel výborná kvalita jídel ochotný a milý personál na všech procedůrách i službách

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Otakar Doležal

Пожилые пары, 19.9.2014

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Byli jsme s mojí paní velmi spokojeni. Nemáme co vytknout. Děkujeme za velmi krásnou dovolenou. Otakar Doležal a Anna Doležalová.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Jarmila Šubrtová

одинокий путешественник, 15.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
84 %
  • S pobytem jsem byla velmi spokojená. Chování personálu bylo opravdu vynikající - ochota, poskytování odborných služeb - jedním slovem vynikající.

  • V lázních se mi opravdu líbilo. Asi to bude vypadat, že neumím nic jiného, než chválit, ale opravdu jsem byla naprosto spokojená. Ráda bych poděkovala touto formou řediteli lázní a zároveň mým "přijímacím lékařem", ketrý měl velké pochopení pro moji indispozici a velmi mně pomohl. Díky.

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
7

Věra Pongráczová

Пожилые пары, 13.9.2014

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
98 %
  • Vše se nám líbilo.

  • Skoro všichni přijeli kolem 11.hod. jak je uvedeneno na inter. stránkách. Tím pádem se utvořila fronta na odbavení na recepci.Dlouho se čekalo. Jinak vše OK

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
9

Stanislava Kachlíková

одинокий путешественник, 4.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Se službami,personálem a čistotou jsme byli spokojeni.

  • Na pokoji od 6hodin ráno hluk asi nějakého ventilátoru nebo topení. Lednice byla též hlučná.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 1.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
98 %
  • Hotel Anna-Marie má velmi příjemnou atmosféru, personál je vstřícný. Lázeňské služby jsou na úrovni, personál je ochotný a milý. Máme ověřeno, že při více procedurách za den, je výhodné volit plnou penzi. Kvalita a výběr jídel byla velmi dobrá. Služby poskytnuté Spa.cz jsou na vysoké úrovni.

  • - Kvalitní služby od Spa.cz - Široká nabídka léčebných procedur - Příjemné prostředí a vstřícný personál - Velmi dobrá kvalita a nabídka jídel - Příjemné okolí s velkou nabídkou vycházek

  • Neovlivnitelné počasí. Pršelo každý den.

Персонал
9
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Luci Čičáková

Семья со взрослыми детьми, 25.8.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Hotel Anna Marie je vynikající,bezproblémové zařízení s velice vstřícným personálem a službami.Vřele doporučuji všem zájemcům nebo rodinami s dětmi.Jediná menší výtka by se snad týkala trochu větší hlučnosti pokojové ledničky.

  • dobrá kvalita služeb absolutní čistota na pokojích i jinde absolutně vynikající kuchyně milý,vstřícný personál krásné prostředí mnoho kulturních vyžití

  • byl rozdíl mezi inzerovanou,objednanou cenou a finální krátká masáž

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

Пожилые пары, 25.8.2014

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
70 %
  • Vstřícný personál, dobrá obsluha v jídelně, možnost využívání bazénu.

  • Zápach z odpadů v koupelně, nemožnost připojení k WIFI zdarma. Rovněž počet procedur, či počítání podle bodů se mi zdá nižší než vloni.

Персонал
8
Services
8
Чистота
6
Комфорт
7
Value/money
6

Věra Davidová

Пожилые пары, 11.8.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
82 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
5
Комфорт
8
Value/money
8

Ing. Jitka Pagáčová

Другая группа, 6.8.2014

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
10

Anonym

Пожилые пары, 4.8.2014

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8