+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Anna Marie Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 310 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ing. Miroslav TRUNKÁT

Älteres Paar, 8.7.2019

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Vaše lázně považuji za neklepší, které jsem doposud navštívil. Na lázeňské pobyty jezdím už léta, buď na samoplátecké nebo s plnou úhradou. Pobyt u Vás nemá chybu a je zde lepší prostředí než např. ve Františkových lázních nebo v Poděbradech.

  • Vynikající strava, ochotný personál, možnost zájezdů do okolí, vše absolutně čisté.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Marie Kučerová

andere Gruppe, 2.7.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Chtěla bych již v úvodu sdělit , že k jednotl.bodování mám negativní přístup , neb jsem to byla nucena skoro celoživotně praktikovat . Do lázní Bělohrad jsme s manželem jezdívali mnoho let přes SPA a rádi - a vždy jsme hodnotili pobyt komplexně ; letos , bohužel ,jsem přijela sama- vlastně se sestrou mého muže. Už to ,že jsme přijížděli opakovaně dokládá ,že jsme byli vždy spokojeni s pobytem na Anně Marii a zejména na C14 , kterou si manžel oblíbil, neb se málo pohyboval a tak mohl alespoň z balkonu koukat do klidné zeleně v parku . Pokud to šlo , dělali jsme procházky kolem rybníka i do bažantnice k prameni, kde se to stále vylepšuje. Taky letošní pobyt byl velmi uspokojivý ,opět na A.M.v C14, dokonce se zde švagrové natolik zalíbilo ,že uvažuje v budoucnu lázně opět navštívit( a "poslat to dál ...") . Personál byl při procedurách velmi laskavý a pozorný , kvalita stravování skvělá (poklona kuchyni-kuchaři) i obsluze, jen úklidová služba , poněkud vázla . A na závěr - kvalitu služeb SPA ,konkrét. pí. Štěpánkové , velmi hodnotím . M.Kučerová

  • Co se mně v lázních Bělohrad velmi líbí : klidná zeleň a procházky v nejbližším okolí . Nádherný , velký bazén s maximál.masážním využitím .

  • Nelíbila se mi loni-a taktéž letos, poněkud ledabylá pozornost některých plavčíků (zřejmě mladých brigádníků) při smývání mokré dlažby před vstupem do bazénu (loni došlo dokonce k uklouznutí ženy , cizinky - a rozpaky plavčíka ,co s tím ). Taky mně zarazilo , že ve městě- lázeňském, byl ukončen provoz dvou posledních cukráren , takže zůstala jen ta v lázeňské budově , což je škoda, protože při letní procházce městem není možné se zastavit v útulné cukrárně a odpočinout si při kávě a zákusku .Škoda. A do třetice je škoda , že se už nevyrábí Bělohradské oplatky z domácích zdrojů (viz Hořice ) ,ale už jen centrálně v Luhačovicích . Také škoda .

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Ing. Karel Ctibor

Einzelreisender, 26.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vynikající zdravotní péče, vynikající péče lázeňského personálu na jednotlivých procedurách, nejlepší kuchyně ze všech námi navštívených lázní, úžasná rozmanitost podávaných jídel a perfektní obsluha,

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jan Kulhánek

Älteres Paar, 10.6.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Na hotelu Anna Marie jsem byl ubytován již 6x, což jasně svědčí o kvalitě a čistotě prostředí, zejména o personálu na vysoké úrovni a výběru poskytovaných jídel v hotelu GRAND.

  • Vše je na vysoké úrovni.

  • Nemohu napsat nic špatného.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Marcela Stejskalová

Einzelreisender, 5.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Šatna pro ženy před masážemi je strašně malá. Skříňky jsou namačkány těsně vedle sebe a je k nim špatný přístup, zvláště do těch v zadní části šatny. Určitě by se tato místnost dala zvětšit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena Bartoníčková

Einzelreisender, 21.5.2019

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Malé ale útulné lázně. Vše je blízko, bezbarérové. Okolí lázní je upravené, vycházky či odpočinek v přírodě je vhodný pro každého a obzvláště vstřícný pro návštěvníky s handicapem. Lázeňské služby byly v pořádku. V rámci pobytu byla možnost zakoupení výletů. Byla organizována vycházka do okolí a byly nabízeny kulturní programy. Vybavení pokoje odpovídalo 3***. Úklid a čistota bez připomínek. V hlavní hotelové budově byla k dispozici výborná kavárna s pestrou nabídkou a rychlou obsluhou a dále menší obchůdek s dostačujícím sortimentem a opět s milou obsluhou.

  • V jednom případě se mi zdála masáž velmi krátká. Co se týká stravy, mohla být pestřejší. Zdál se mi menší výběr předkrmových salátů. Místo v jídelně v tzv. terase bylo velmi příjemné oproti velkokapacitní vedlejší jídelně. Teprve třetí den pobytu jsem zjistila, že si k jídlu lze objednat a zakoupit nějaký nápoj. Obsluhou nebylo nabízeno. K dispozici však byla voda, což bylo v mém případě akceptováno jako dostačující.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Věra Šmídová

Einzelreisender, 21.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Byla jsem poprve v takovémto zařízení,moc jsem byla spokojena s ochotou a přístupem perzonálu i sester od jednotlivých procedur. Moc ráda bych se do Vašeho zařízení příští rok opět podívala . Už dneska přemlouvám svoji sestru aby jela se mnou. Jedním slovem byl to relax a připadala jsem si jak v jiném světě protože i pacienti nejen, že se při potkání vzájemně zdravili a usmívali se na sebe ale byli na sebe milí a to se vždy v normálním životě a na ulici nestává. Díky moc i za Vaši ochotu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Anna Marková

Einzelreisender, 16.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Bylo to jako vždy velmi dobré,mohly jsme si vybrat termín nástupu,snad jen počasí se tentokrát moc nepovedlo,ale za to opravdu nemůžete.Takže pokud budeme schopny,přijedeme příští rok znovu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Iva Smrčková

Einzelreisender, 26.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Jsme senioři a pro naše potřeby je celková nabídka Lázní Bělohrad opravdu výborná.Byli jsme zde po sedmé a opět velmi spokojeni.

  • - klidné prostředí - ochota lázeňského personálu - stravování vč.vzorné obsluhy - nabídka výletů a společ.večerů - čistota pokoje - celkově super

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 11.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Svab

Älteres Paar, 3.3.2019

Kanada

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Antonín Hrančík

Einzelreisender, 21.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Byli jsme v lázních Bělohrad již 4 roky za sebou a vždy jsme byli spokojeni,jak s SPA ,tak s pobytem i procedurami. Na důchodce dost vysoká cena. I tak se chystáme do Bělohradu znovu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Alexandra Košlerová

Einzelreisender, 29.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 11.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Zora

Älteres Paar, 4.11.2018

Česká Lípa Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Ochotný personál,všude krásně čisto,perfektní jídlo,krásné okolí.

  • Jen snad,že přes stěny je slyšet hovor nebo TV.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Miroslava Oppitzová

Älteres Paar, 22.10.2018

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Celkově musím zhodnotit celý pobyt jako velmi dobrý.

  • Na tomro místě bych chtěla pochválit masáž od pí. Kysilkové,která byla úžasná.Lepší jsem nezažila.Ještě jednou díky.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Karel Holeček

Einzelreisender, 22.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Celkova spokojenost a proto navstevuji tyto lazne 7 let za sebou Holecek Karel

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
9

Stanislav Šmíd

Gruppe von Freunden, 9.10.2018

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Nevyhovovalo nám umístění WC ve sprchovém koutu, v případě příštího pobytu bychom předem požádali o WC pod samostatným uzavřením a sprchový kout pod samostatným uzavřením. Jinak vše v naprostém pořádku. Děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Alena Horáková

Einzelreisender, 3.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Libuše Klementová

Älteres Paar, 20.8.2018

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Líbilo se nám, byli jsme nad míru spokojeni, jen jedna malá chybička se vloudila a to napíši do sekce nelíbilo.

  • Nelíbili se námmasáže, už jsme jich absolvovali hodně, jak doma tak v různých ázních, a tay to byla taková rychlovka, že jsme se nstačili divit.Určitě neprobíhala 15 minut jak měla, třetinu času masírovali ruce a pak záda,což jsem nikde nezažila,když záda, tak záda, a byl to takový fofr, že jsem ani nepocítila , že mám nějakou masáž a ani čas tomu neodpovídal, měla jsem jít na masáž 13.10, vzali 13.13 a ještě nebylo ani půl druhé už jsem byla ze dveří venku i se sprchováním. škoda. :(

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8